Aantal berichten : 16 Registration date : 18-09-06
Onderwerp: liefdesbrief ma sep 18, 2006 5:44 pm
Allerliefste Bluf,
vanaf het moment dat ik je zingend en zuipend zag, heb ik gedroomd over de dag, dat wij samen hand in hand, de wereld in zouden gaan met een mand, vol met gezelligheid, wijsheid en liefde, en dat wij alles deelden wat wij bliefde... Samen de wijde wereld in, zonder tent, auto of pin, puur terend op de volmaaktheid van onze cordialband, betreden wij elk mooie land. Dit land overbluf jij met je schoonheid, je lef, creativiteit en je spontaniteit, met een lach en soms een traan, zullen wij samen door het leven gaan, Bluf ik hou van jou, en kan niet bedenken wat in zonder jou zou!
Roos
Aantal berichten : 43 Registration date : 17-09-06
Onderwerp: Re: liefdesbrief di sep 19, 2006 12:55 pm
ik moet er een traantje van laten!loop helemaal in de wolkjes!
Marieke
Aantal berichten : 76 Registration date : 18-09-06
Onderwerp: Re: liefdesbrief di sep 19, 2006 1:31 pm
zie meteen de hele wereld door een roze bril
loutje
Aantal berichten : 95 Registration date : 20-09-06
Onderwerp: Re: liefdesbrief di okt 03, 2006 7:52 pm
lieve blufkutjes, jullie zijn alles behalve sufhutjes, mijn liefde voor jullie gaat door merg en been, ik kan niet aan jullie denken zonder dat ik ervan ween, van geluk wel zeker, als ik jullie zie wordt de rest steeds bleker.. de zonnetjes van mijn leven, voor jullie zou ik alles geven! voor jullie zou ik alles doen en Zum Kotsen dat is wat we vaker moeten doen! CHEERS!
Marieke
Aantal berichten : 76 Registration date : 18-09-06
Onderwerp: Re: liefdesbrief do okt 05, 2006 5:25 pm
zum kotsen opzekerrrrrrr
liekie
Onderwerp: Re: liefdesbrief zo okt 08, 2006 4:31 pm
supermooi lou...zullen we een bundel gaan uitbrengen?jajaja...ik ga alvast schrijven en een ieder die zich dan sip voelt, zal dit dan kunnen lezen wetend dat er 9 medebluffers smachtend aan hen zitten te denken..jajaja...xxx liek
loutje
Onderwerp: Re: liefdesbrief za jan 06, 2007 10:02 pm
lieve lieve lieve lieve lieve lieve lieve bluffers! dit is alles wat ik zeggen kan, alles wat ik zeggen kaaaan
loutje
Onderwerp: Re: liefdesbrief za jan 06, 2007 10:02 pm
eline
Aantal berichten : 14 Registration date : 17-09-06
Onderwerp: Re: liefdesbrief ma jan 08, 2007 11:52 pm
hahaha weinig respons op je liefdesverklaring loulou
liekie
Onderwerp: Re: liefdesbrief vr jan 26, 2007 2:47 pm
lief, mooi, stralend bluf, alleen in mijn kamer is het zo muf, alleen in mijn kamer is het zo suf, ik heb zo'n behoefte aan b-luv, meiden ik heb behoefte aan een bluf-knuf!
Komt allen en verenig u, voor een bord met boerenkool met sju, op maandagavond bij een bluffer thuis, eten, en babbelen als een luis, genietend lachen voor de buis,
jaja...wij zijn zo mooi, jaja...wij zijn zo mooi, neenee....wij zijn niet suf, neenee....wij zijn niet suf, Het mooiste wat er is, is BLUF!
Nienke
Aantal berichten : 24 Registration date : 16-09-06
Onderwerp: Re: liefdesbrief wo feb 14, 2007 4:38 pm
al meer dan een jaar bij elkaar en nog steeds is de sleur niet daar
in goede en slechte tijden weten wij elkaar altijd weer te verblijden
nee, wij hebben niets anders nodig we hebben bluf en dat maakt de rest overbodig
onze b-luv blijft altijd bestaan met z'n allen zullen wij alles doorstaan
op een speciale dag als vandaag komt daarom de onvermijdelijke vraag
lieve bluffertjes, onze liefde is geen schijn dus... zullen wij elkaars valentijntjes zijn?
Roos
Aantal berichten : 43 Registration date : 17-09-06
Onderwerp: Re: liefdesbrief wo feb 14, 2007 8:14 pm
holymaceroli!ik moet er gewoon een beetje een traatje van laten !dikke valentijns kusjes voor iedereen!wat zijn we toch weer heerlijk klef!